Demana espai a la Fira
Instància Fira de l'Avellana parades, entitats i comerç local 2024 - (Data límit: 15/07/2024)
Instància Atraccions 2024 - (Data límit: 30/06/2024)
Per gestionar les instàncies de la Fira que es farà els dies 9,10 i 11 de agost, cal presentar la sol·licitud signada i la documentació que s'hi demana de la manera següent :
- Mitjançant instància genèrica clicant l'enllaç https://seu-e.cat/ca/web/riudoms/govern-obert-i-transparencia/serveis-i-tramits/tramits/instancia-generica , adjuntant el pdf de la instància de la Fira (plena i signada), el DNI del signant i la documentació que es demana per cada activitat.
- Presentar la documentació presencialment demanant cita prèvia a aquest enllaç CITA PRÈVIA
No podem tramitar cap instància que ens arribi via email.
Tan aviat com rebrem la instància, tramitarem la llicència d’ocupació de la via pública i enviarem l’acord, per pagar la llicència perquè la reserva de l'espai sigui ferma. Caldrà enviar el justificant de pagament al mail firaavellana@riudoms.cat o bé incorporar-lo al vostre expedient en curs."